»Čezmerna teža otrok je globalni problem, ki ga omejene smernice posameznih držav ne zmorejo rešiti. Potrebna je zavezujoča zakonodaja na ravni EU, saj oglaševanje nezdrave hrane ne pozna meja. Potrebni so ukrepi, ker si otroci zaslužijo zaščito.«
»Pričakujemo zgled in podporo pri ohranjanju najvišjih standardov varovanja zdravja otrok in njihovih pravic. Starši po vsej Evropi ne pričakujejo nič manj.«
»Mladi so bili najbolj presenečeni nad slabšimi hranilnimi sestavami živil, ki so na veliko oglaševana na družbenih omrežjih in ki jih oglašujejo predvsem spletni vplivneži. Pri skeniranju črtne kode teh živil je na semaforju zasvetila rdeča, mladi pa so s tem dobili vpogled v slabšo kakovost teh živil.«
»Starši in skrbniki so za otroke najbolj vplivni vzorniki, zato morajo prevzeti aktivno vlogo pri spodbujanju varnih izbir ter biti pozitiven zgled, saj imajo najmlajši prvi stik z alkoholom pogosto prav v družinskem okolju.«
»Če potrošniki vidijo neko navedbo z znakom, ki vsebuje besedo v Sloveniji, iz Slovenije marsikomu to podzavestno implicira, da je to slovenski proizvod v celoti.«
»Glede na dogajanje na energetskem trgu priporočamo, da potrošniki mesečno sporočajo števčno stanje merilne naprave, tako da bo obračun izveden na podlagi dejanske porabe po trenutno veljavnih cenah.«